ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 7
  • بازديد ديروز : 12
  • بازديد کننده امروز : 5
  • بازديد کننده ديروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 40
  • بازديد ماه : 40
  • بازديد سال : 2,154
  • بازديد کلي : 11,023
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.227.209.114
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

پامرانین خرسی

معرفی کامل نژاد پامرانین خرسی اورجینال 

09124040030 

آموزش رفتار شناسی سگ پامرانین خرسی

پامرانین خرسی

پامرانین خرسی

پامرانین خرسی

رفتارشناسی سگ پامرانین

، هر کسی که صاحب یک سگ پامرانین میشود بعد از چند روز در گوگل سرچ می کند : آشنایی با رفتارهای سگ . چرا که می خواهد به حیوان خانگی و عضو جدید خانواده خود بیشتر نزدیک شود و مشکلات احتمالی او را رفع کند.

پامرانین یک سگ کوچک و بامزه است که بسیار باهوش و نسبت به صاحب و خانواده ای که با آن ها زندگی می کند مهربان است اما شما هم اگر می خواهید با او مهربان باشید سعی کنید زبانش را بفهمید . نه این که به صراحت با او صحبت کنید ، اما همین که متوجه شوید چه می خواهد برایتان بس است. حتی قبل از مراجعه به قسمت  فروش سگ پامرانین با دانستن این نکات می نوانید اوقاتی که قرار است کنار هم باشید را لذت بخش تر کنید و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

نگاه کردن سگ ها به صاحبشان امکان دارد نشانی از احساسات و نیازهای آن ها باشد . اگر کم کم به سگتان عادت کنید ، پس از مدتی با نگاه کردن آن ها می توانید به راحتی متوجه منظور و احساسات آن ها شوید.

اخلاق سگ پامرانین به طور کلی چگونه است ؟

پامرانین ها را میتوان شبیه به یک گوله مو بامزه دانست که بسیار باهوش و وفادار هستند، ولی از ابتدا بگوییم که فریب ظاهر بانمک و مهربانشان را نخورید. آن‌ ها سگ‌ هایی مستقل هستند که هوشیار و بسیار جستوجوگر هستند. باید به آن ها بفهمانید که شما صاحب او هستید و آن ها نمی توانند صاحب شما باشند چرا که آن ها اعماد به نفس بالایی دارند.

ایراد پامرانین ها این است که در خیال خودشان جثه ای بزرگ و پرخاشگر دارند چرا که از بازماندگان نسل های سورتمه کش و بزرگی هستند . آن ها به خاطر همین خیال شاید پرخاشگر شوند ، یا حتی به سگ‌ هایی بزرگ‌ تر از خود حمله کنند.

ولی اگر از زمان تولگی آن ها را اجتماعی کنید و اجازه برقراری رابطه با سگ‌ ها و حیوانات دیگر را به آن ها بدهید ، تبدیل به سگ‌ های آرام و ساکتی می شوند. خیلی سخت نیست ، فقط او را از کودکی به پارک ببرید تا با کودکان اشنا شود و با سگ های دیگر از کودکی ارتباط برقرار کند

رفتار شناسی سگ پامرانین ، بو کشیدن زمین ؟

اصولا این رفتار در سگ ها به معنی این است که می خواهد بگوید :من ترسیده ام ! و با اینکار به صاحبش می فهماند که بیا و مرا آرام کن !
همچنین جالب است بدانید که سگ ها عضوی روی سقف دهان دارند که به آن ها این قابلیت را میدهد که بوهای خاصی را متوجه شوند. پس ،بیشتر از طریق حس بویایی اطلاعات به دست می آورند تا چشیدن.

تعداد جوانه های چشایی آن ها یک ششم انسانه و تشخیص مزه ضعیفی دارند اما بویایی آن ها میتواند تا حدود ۴۰ برابر قوی تر باشد . پس بوییدن زمین را می توان علامتی برای کنجاوی سگ دانست . پس بو کشیدن حیوان را باید بر اساس شرایطی که در آن وجود دارید ، ارزیابی کنید.

زبان بدن سگ

روش نگهداری سگ پرامرانین این است که زیان بدن اورا بشنناسید. سگ پامرانین اگر به علت تنها ماندن بسیار به اضطراب جدایی دچار شود ، وقتی صاحبش را در حال ترک محل ببیند، حالت ترس و لرز پیدا میکند، زوزه می کشد و سر و دمش را پایین نگه میدارد. وقتی تنها میماند و یا وقتی بیش از حد از بازگشت صاحبش خوشحال و شاد شود، آب دهانش می ریزد ، شروع به جویدن یا حفر کردن میکند. اگر سگ شما حالات تهاجمی را زیاد تکرار می کند و شما سر از کار او درنیاوردید ، بهتر است از یک رفتارشناس سگ کمک بگیرید و مشکل را برطرف کنید.

از آن حایی که سگ های پامرانین حس سلطه گرایانه دارند ، اگر رفتارهای نگهبانی بیش از حدی از خود نشان دادند یا پارس های بلند و طولانی ای کردند ، با رفتارشناس مشورت کنید، چون ممکن است وقتی صاحب حیوان می خواهد اجناس مورد نظر را تحویل بگیرد منجر به غرش یا پرخاش حیوان شده و غافلگیر شود. پارس های پی در پی سگ پامرانین به علت احساس ترس ، نگرانی و احساس محافظت فوری از صاحبش است . اصولا پامر ها وقتی با غزیبه ها رو به رو می شوند این رفتار را از خود نشان می دهند.

 

مفهوم نگاه سگ به صاحبش

به قول رفتار شناسان متخصص ، راحت ترین راه شناخت نیاز و احساسات سگ ، برقراری ارتباط چشمی او با صاحبش است. اگر قصد آموزش رفتار شناسی سگ پامرانین از طریق نگاه او را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

به چشم های سگتان مستقیما نگاه کنید، سگ ها در این تماس واکنششان شبیه به انسان هاست.

برای سگ ها ، چشم تو چشم کردن با بقیه سگ ها ، حیوانات دیگر و یا انسان ، بی ادبی شناخته می شود.

وقتی سگ پامرانین چشمک می زند میخواهد بگوید : من یک سگ خوشحال و بازیگوش هستم !

وقتی سگ شما چشمانش را به قدر کافی باز کرد میخواهد بگوید : من آماده بازی با تو هستم !

اگر سگ رو در رو به شما نگاه نمی کند یعنی دارد می گوید : من مودب هستم و خجالت می کشم . اپر بعد از تنبیه این رفتار را نشان داد یعنی میگوید که پشیمان شده است.

اگر سگی چشمانش را تنگ و تیز کرد احساس تهاجمی کرده و آماده مقابله است. اگر سگ غزیبه ای را در این حالت دیدید به او نزدیک نشوید چرا که امکان دارد به شما آسیب برساند.

لیس زدن سگ چه معنی دارد ؟ خوب است یا بد ؟

اگر تازه خرید سگ پامرانین را انجام داده اید ، باید بدانید که سگ ها،  عاشق لیس زدن پوست سالم صاحب شان هستند. چرا که طعم و مزه نمکی پوست و فرق داشتن آن ها با طعم های عادی، برایشان دوست داشتنی به شمار می رود.
لیس زدن صاحب سگ توسط سگ های خانگی، نوعی ابراز علاقه و عشق حیوان به انسان می باشد. اما اگر اذیت می شوید می توانید بلند و قاطع ، به او اخطار دهید و آنقدر تکرار کنید تا یاد بگیرد و این کار را انجام ندهد. 

پامرانین خرسی

 

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: